вівторок

13 тий жовтень УКРАЇНА МОЯ РУЇНА

Я втомився бути собою
У країні де мене зневажають
З книжками дисками бігти за юрбою
Чомусь читають слухають але не знають

Мені набридло себе рекламувати
Спустошені очі манекени навколо
Муки людей терпець хоче знати
Хто справжній лікар Україна є хвора

Влада нікчемна коли нажереться
Лусне і зникне вмістиме по стінах
Бабця на милицях до муру зіпреться
Може хтось прийде чутливий на зміну

Україна - моя руїна
Рана болюча на
Обличчі планети

Україна невже окраїна
На окраїні самотньо і зимно
Без винятку всім Василям і Каїнам
Жити по вуха в багнюці набридло

Я живий ще і хочу творити
Машина швидкості не зламана фіра
Скільки можна товкти говорити
Я машина життя а не влади офіра.

Україна - моя руїна
Рана болюча на
Обличчі планети.

Немає коментарів:

Дописати коментар