понеділок

22.05.2017. МУЗА ПЛАТОНІЧНИХ СПОЛУК

Хто вона музика дівчина квітка !?
стан як віола Очі планети без воєн
Волосся - комети що на нічліг відлітають
Закохані в сонце  Наблизитись - Смерть
Дивні обставини але  сідниці її
бачив частіше а ніж обличчя
Я не хочу бути сідалом  її ровера
трусиками   Туалетним папером
ковдрою чи простирадлом
Мені потрібно дещо більше
Ванною Бути не проти
тримати в теплих обіймах щоднини
Чому вона постійно в мені
В серці в душі в голові Ковзає тілом
 І враз зникає...
Тоді стає так добре і вільно
Ланцюги спадають з крил і ти летиш
пір'ячком волі пір'ям весни
байдуже куди Просто летиш
Хоч  в пащеку  драконові пекла
Враз вона  повертається
не відомо звідки І знову в мені
і навіть в  яйцеклітинах
сидить біля члена 
 Пошепки чи крикливим оргазмом
вилітає на зовню без попереджень
Я видрочу вимастурбую її
із себе... Якщо відверто
мені до вподоби що вона
подорожує в мені Болем наснаги
Муза платонічних сполук
Я відчуваю любов
Я можу писати Я все ще живу...

Немає коментарів:

Дописати коментар