неділю

11.03.2018 ПОВІТРЯ

Легені і руки вхопити
не можуть повітря
Серце підходить блище до смерті
На гілках і квітах
кольорові вказівки польоту
до Чумацького шляху
Не сперечайся з ними ніколи
Живеш 50 років Вони в мільйони разів
потрібніші Всесвіту
Ти кошеня що сьорбає молоко
на тарілці з підлоги
Серце підходить блище...
Я бачив її коли по калюжах стрибала
Пестила Землю Планету ногами
Повітря облизало все тіло
Повітря забуває народження номер
Не лякайтеся Знову я вічний чи в день
сьогодення Забутий Планетою зовсім
 Цілую в обличчя повітря
Цілую повітря під небом
Він Вона Ким є повітря насправді ?
Якось я підгледів коли роздягалось
  Красуня Циці сідниці пальчики ніжки...
Не можу перегорнути сторінку
Вона просить мене залишитись
В неї часу достатньо Мені треба бігти...
Обнімаю повітря Там нікого немає
але дихаю Я живу  не бачу не знаю
На хмарині вже спить Зірками себе накриває...

Немає коментарів:

Дописати коментар