пʼятницю

ОТ БАБУСЯ-ЗИМУСЯ...

Зима на три дні забігла до Львова
Містом блукала сніжком присипала
Так наморозила що змерзла сама
Без грюкоту в двері завітала до мене
 розляглась на балконіі щось теревенить
Пробурчалась і каже накидай гороху
 в кишені ситно наїмся зігрію тебе і людей
але Вас поморожу я трішки це перший
 мій день
Постояв я подумав чим зігрівати збирається сива
 В мене гороху нема маю вареники з сиром
але як в пісні...  платівки свої тобі не віддам
а за вареники можеш забути...
От сива бабуся-зимуся  вже помирає потрошки
немов борульки холодні по краплині
випиває тепла весна
Лежить на балконі Вона квола голодна
танцювати не буде весна на піході
в мені і тобі над містом над країною всюди
нехай забирається чи не так
скажіть мені люди !?

22.02.2019.


Немає коментарів:

Дописати коментар