пʼятницю

БУВ БИ Я СЬОГОДНІ В КАПЮШОНІ

Був би я сьогодні в капюшоні
То приніс би в ньому купу крапель
Добре він зробив що відчепився
Бо щисько знову з неба вшився

Був би я сьогодні в капюшоні
Озерце маленьке за плечима
Вже напевно рибки завелися
Хтось стріляє хитрими очима

Був би я сьогодні в капюшоні
Годувати рибок зовсім нічим
Я біжу і хлюпаю собою
І сусідки знову п'яний вітчим

Був би я сьогодні в капюшоні
Не мочив би голову до росту
Озерце залишилось би у мріях
І звабливий кольоровий хвостик

Був би я сьогодні в капюшоні
Не побачив навколо хто мріє
Тупо йшов як втомлена коняка
Здався хтось а хтось ретельно діє

Був би я сьогодні в капюшоні
Я нечемний мовила Оксанка
Вулиця за рогом на пероні хтось
Пам'яті сторінки топить зранку

Був би я сьогодні в капюшоні
Всі майже в ньому правило чи місто
Під ніс співав блукав і навіть мріяв
Втомився роззирнувся  ніде сісти

Був би я сьогодні в капюшоні
і день би показав свої долоні
Торкнувся вітер сивини на скроні
Не буду в капюшоні як в полоні.

21.02.2020


Немає коментарів:

Дописати коментар