четвер

Коли Маленький Тендітний Ранок Стає Грубим Лайливим Днем

Я слідкую як маленький світанок -ранок
Хапається рученятами
За щойно народжений беззахистний день
Ранок не виростає ніколи Народжується
Дитинчам помирає
День народився і кричить малюком на цілий світ
Впустіть мене Я ваш Ви повинні пройти крізь мене
До на ступного дня До наступного перегорнутого чогось
Під покривалом небес Під покривалом
Ваших темних Та світлих сторін

З гусені З кокона Розправляє крильця Вродливий метелик
Так і  світанок Біжить своїм продовженням у новий день
Я слідкую як світанок -ранок Помирає без крові без ран
Це чисте видовище це не обман
Я слідкую Мене цікавить Межа Грань Невидима смуга
Коли маленький тендітний ранок Стає грубим Лайливим днем
Мене цікавить межа Я стою і чекаю
Зазирнути у вічі Стати навшпиньки І доторкнутися до нового дня

30.07.2020

Немає коментарів:

Дописати коментар