суботу

П'ятизначна монета










На голому склі
Шепоче рибка про воду,
Листок спішить в осінь
Біля старого заводу.
Блискуче яблисько
Обличчям ткнуло планету,
Підкинув угору -
Впіймав п'ятизначну монету.

Я підкинув угору і впіймав
П'ятизначна монету.
Я підкинув угору і впіймав
П'ятизначна монету.

Машина кричить,
Іскри фар спалюють відстань,
Важким самосезем
Накидав п'ятами звідси.
Обернуся, зігнуся,
Пролітає, регоче планета,
Загубилась в дірках
Моя п'ятизначна монета.

Загубилась в дірках
Моя п'ятизначна монета.
Загубилась в дірках
Моя п'ятизначна монета.

Загубилась в дірках моя,
Моя п'ятизначна монета.
Загубилась в дірках моя, моя,
Моя п'ятизначна монета.

Вона підійшла і сказала,
Що хоче на хмару.
Прокинулась ніч блискавицею
В жовту примару.
Вже давно пролетіла, забула
Весела комета,
Покотилась до інших
Моя п'ятизначна монета.
Покотилась до інших моя, моя,
Моя п'ятизначна монета.

Покотилась до інших моя, моя,
Моя п'ятизначна монета.
Покотилась до інших моя, моя,
Моя п'ятизначна монета.

Покотилась до інших моя,
Моя п'ятизначна монета.
П'ятизначна монета!
П'ятизначна монета!

Немає коментарів:

Дописати коментар