суботу

06.01.2018. Продовжую Стояти на Планеті Земля

Я стою посеред планети Земля
Навколо люди Машини Будинки
Дерева Шум Стрілами звуки
вдаряються об мене до болю
зашитим криком Біг самотності
кудись або біг у святу самоту !?
На моїх вухах краплини Всесвіту
Він плаче чи сміється Він огортає
мене чи відштовхує від себе !?
Рішення пробігтись закам'яніло
Чиясь рука міцно вхопила за серце
чи горлянку не можу відразу збагнути
Стискає  щосекунди хвилини години
вичавлює з мене життя
З під мене хтось висмикує дні
немов килим з під Доцента у фільмі
(Джентельмени Удачі)
Майже падаю та втримуюсь на ногах
Так щодня  Важка боротьба втриматись
не впасти  Я продовжую стояти
не планеті Земля...
Я дивлюся на небо і шукаю свою зірку
яка закинула мене сюди для чогось...!?

Немає коментарів:

Дописати коментар