вівторок

07.08.2018. Я ПРОСТО ЗАБУВ або ОСТАННІЙ ДЕНЬ ПЕРЕД СОНЦЕМ

Якось я йшов
і в долоні до мене
 зірка забігла
Просто поглянув на долю руки
Почала рости Зірка
Розповідати історію Всесвіту
мої мізки не здатні витримати
і зрозуміти не здатні
Ось вона планета Земля
Я маленький невидимий
Хто я  Ким я є Ким і з ким будую себе
що повинен зробити тут
 Йду Багато камінчиків впиваються в п'яти
Промінчиків в серце
Під кожним кроком чиясь доля
Забута в темряві сну Чи сон світла рухає нами
Фонтаном живої води Колись була безмежність
Дайте напитися Моя черга Чи ні !?
Я просто забув  Де мене чекають
Можливо і не знав ніколи
Вони мені ніколи не скажуть
Думав що забув Насправді ніколи не знав
Так починаєть останній день перед Сонцем
Я просто забув що мене чекають
за межами планети Земля...

Немає коментарів:

Дописати коментар