вівторок

МАМА І ВІТЕР

Мама сиділа на звичному місці біля вікна
Кватирка була відчиненою і свіжий
не обтяжений спекою вітерець
час до часу забігав до кухні
Понюхати що готують чи попоїсти
Вітри також харчуються чимось
Ми просто не бачили не чули не знаємо
Можливо побавитись з мухою яка залетіла без дозволу
 і своїми лапищами кожну вилку тарілку
горнята  обмацала зашкробала  стіл
Мама сиділа і щось активно мені розповідала
я дивився на неї Слова були звично- старими
майже все неодноразово вже чув
Я дивився на маму Погляд мій зупинився на вітрові
побачив як забавляється вітрик сьогодні  на кухні у нас
Він бавився з пасмами старенького мами волосся
Здіймав догори і легенько мов навшпиньках знову і знову
на голову матінки ніжно  клав- відпускав
Так тривало не довго матуся обернулась піднялась
зачинила кватирку Мабуть відчула що вітрисько пустун
забавляється з нею
Я вийшов По вулиці йду Думки в мене пірнають
і вистрибують в спеку серпневу
Вітер залишився на кухні чи можливо тут коло мене
відпроваджує і побавитись хоче зі мною !?

20.08.2019

Немає коментарів:

Дописати коментар