суботу

ЗАПАХ НОВОГО ДНЯ (Вареників враз Захотілось)

Ранок Я в хаті на канапі лежу
Моє одне з робочих місць
Слухаю Хербі Хенкока
Звуки музики ех Звуки музики
а які музиканти його підтримують
Бомба - як вислювлюється більшість люду
(не будемо торкатися часток облізлої
хворобливої війни)
в нас буде (ну скажімо) Букет Ромашок Волошок Троянд
просто БУКЕТ
Вікна на вулицю  відчинені
Звуки музики океаном навколо 
торкаються вільно  ранкового мене...
Враз відчуваю чийсь чужий приємний дотик
в якійсь з квартир щось готують смачненьке
надто смачненьке якщо запах перемагає звуки
нот великого Хенкока
Слухаю і нюхаю Повна гармонія ранку
Беру із собою звуки і запах потрохи вилуплююсь
у новий день
Вже на вулиці я Запах сильніший
за ноти
В океані звучання моїй голові Не топиться Він
Запах нового дня Причепився до мене
Запах нового дня Чвалає зі мною...

24.08.2019

Немає коментарів:

Дописати коментар