четвер

НА ВУЛИЦІ... 3

Я ЙДУ ПО ВУЛИЦІ СЬОГОДНІ МНУ
НОГАМИ ВУЛИЦЮ НА ЗАВТРА...

1 Сьогодні вперше так зимно
Горіх лежав на Землі і дивився на мене
Я зупинився і уявив собі смачний його мозок
Він захотів дотягнутися до листя
з яким разом виріс
Осінній вітер зкинув їх з дерева
з матінки - дерева
Якийсь клишоногий малюк підбіг
і копнув його Горіх закотився в канаву
Все має свій початок який невпинно
веде до кінця...

2 Я зігрів сьогодні одну краплю
на вулиці Вона впала мені на щоку
Пішов далі обнімаючи її теплом
і співаючи їй пісню без слів
вірніше зі словами але мовою якої
не знає ніхто навіть я Мова співу душі
це мабуть Осіннє холодно - гаряче кохання !?

3 Крапля Горіх Листя Малюк - цілий Всесвіт
що показує нам вітер у дні власного
володарювання
Я просто йду по вулиці
Я просто вітаюся з ними...

03.10.2019

Немає коментарів:

Дописати коментар