суботу

НА ВУЛИЦІ... 4 (В ЇЇ ГРУБОМУ ГАВКАННІ Є НІЖНИЙ ВИСЛІВ)

1 Багіра хотіла розповісти істоїю ночі
(величенька Собачка Багіра)
чи просто привітатися
Вона  сусідка моя
В її грубому гавканні є ніжний звук
можна почути лише після 3-ї ночі
коли замовкають...
коли вона хоче і її щось просить
поговорити зі мною...

2 Далі було все простіше
як в звичайному житті чи кінофільмі
Я йшов нікого не бачив
нікого я не знайшов Як в пісні Блек Сабат
Неон кнайт (неонові вершники)
пробігали поруч В задумливості про щось

3 Далі Місяць показав мені шлях
 він був доброзичливо-веселим
3-тя ночі його сходження на олімп
Він також прагне  чогось незвичного
і таких як я Не може дати на ствердження
вовкам з гнилими зубами Де все рветься
від сукна до тіла...
А Багіра мені говорила...

Тут 4-й крок не доречний до вулиці
в ньому падіння і здійняття
Я вже досить глибоко Тепер мій вихід на Сонце
Чекайте мене я вийшов я біжу...
Я майже вже тут
Я хапаю проміння руками...

12.10.2019


Немає коментарів:

Дописати коментар