суботу

нехай буде 22ге квітня. МИЮЧІ ЗАСОБИ

Є в мене такий собі дружбанище Сєрьога. Козак як козак, але любить буханути, так від душі, аж до стругалочки. Що цікаво курвий син, має таку в собі захцянку, лазити ночами,під ранок, під мухою, під дощем, як відомий на увесь світ ман'як Чикотило - відчував збудження, потяг під час дощу, Серьога ж по ночах, прокидався з бажанням, бузанути, буханути., в мене навіть книжуся така була "Маньяк являеться в дождь" комусь дав, і як завжди з кінцями. Серьога маньяком не був - чесний районний розпивоха, може десь і підманіяковував, собі злегонька, але це вже, його бурхливе, ліхтарне, життя.
-Якого кнара,- крикнув я в мобілу, в четвертій ранку. - Я просив не дзвонити по ночах.
- Я думав ти не спиш,- пробурмотів Серьога.
-Пішов до сраки, і більше не дзвони !,- крикнув йому я у відповідь.
Така дуподрочка, не одноразово вибивала мене, з нічних теплих, снів. Інколи я на ніч мобілу тупо відмикав., аби не давати йому приводу, влазити до мене у сни. Певний час так тривало, все у світі триває певний час, як одного разу...
Треба було мені викинути старий холодильник., ну думаю покличу Серьогу, і  заодно буханемо, настрій похмільний був, зі вчорашнього лишився. Прилазить цілий ображений, як Кіса Вороб'янінов, а в пакеті якась фігня.
-Шо приніс,- я до нього.
-Миючі засоби.- каже.
-Які всраку засоби,- знову я,-Холодик старий треба викинути!
-Хотів похмелитися, - каже мені,- Взяв з дому миючі засоби, мав намір поміняти на випивон, а вони сукі магазинні не ведуться....
З холодиком, ні вобли до пива, ніц не вийшло, шось він трендів, гундозив, мусолив, і закінчилося тим, що я його похмелив, дав грошви на цигарки, а він мені як би в подяку, залишив ті всі миючі засоби. На тому і розійшлися.
Якийсь час Серьоги чути не було, і тут, без попереджень, прилазить до мене, аби я повернув його обригані миючі засоби, бо дружина-жона, без них до халупи не впустить. Що цікаво всі грошата які я тоді давав йому на цигарки, і так на продовження гулянки, повернув.
З того часу більше мене не турбує ні в ночі, навіть у день, не чути не видно, навіть сумувати став я за ним, де блазнюється, драйвер Серьога? Така от сила миючих засобів!
Якщо не хочете, аби до вас ночами телефонував Серьога, бо я можу дати Ваші номери мобіл, йому пофігу, був би співрозмовник, по мештах, коня по зубах, говорільня по мештах., то самі подумайте, чого не треба робити, із миючими засобами !

Немає коментарів:

Дописати коментар