четвер

5те квітня СОН В ЗУБИ

В одному із закутків Львова, де ми, тобто
Калич Блюз, проводимо репетиції, я,
побачив свій нічний сон.
Ми зібралися, потеревенили, погомоніли,
прогнали частку пісенного матеріалу, ну і
всі решта Валєра, Гарік, Єдік, пішли на вулицю,
палити чи курити чи пропукатись, я лише один
не вживаю сигаретних паличок, в цей час коли
нікого немає, полюбляю всістися за драмси, як
старий бубніста, і трохи собі в кайф потовкти.
Підійшов до інструменту, подивився на малий
барабан, і тут мене ніби блискавицею прошило.,
відразу пригадав нічний сон, аж Єдік який ще
не встиг вийти перепитав, що я там таке побачив.
Вночі напередодні репетиції, приснилося мені
майже те саме, вище мною описане, що я сів за
установку барабанив, розминався і, пробив
на дробніку пластик, курча ляга, сраку в ніс!
Такий сон в кишені, в руки, в зуби.
Сни снами, але інколи дійсність буває кращою.
Розігрався, розійшовся, зігрівся, бо з опаленням
у нас там йок, а, пластик...
Пластик залишився, цілим!

Немає коментарів:

Дописати коментар