середу

16 тий штрих ЖОВТНЯ

ВИТІВКИ ОСЕНІ
Приємної зовнішності літня тітка сиділа поруч зі мною на лавці
З нею був хлопчина років 12 ти. Вони про щось жваво розмовляли
до мене долітали окремо вирвані слова. Я не вслухався мені було
байдуже я насолоджувався теплим осіннім сонячним днем.
Як на спад жовтня день просто причудовий. Люди тинялися
у різні боки вкриті промінням що стрибало пістрявим одягом.
Я попивав пивце і від сонця нападу захищався окулярами.
Підійшли якісь пияцюри попросили плящинку порожню
почали чесати гейби троха тойвово вчорка сі набухали дуже
їм прихріново вчора грошвина укишенях лоскотала уяву
дійсність а сьогодні порожні як цигана бубон. Йдуть пляшуні
здавати здоров"я своє поправляти. Сиджу собі далі за натовпом
спостерігаю повертаюся у бік літньої панєнки що із хлопчаком
а вона якраз підводиться із лавки поправляє одіж повертається
до мене спиною і у цей момент я бачу що ззаду на плечах в неї
висить великий сухий осінній листок ясену. Таке враження що
ящірка вп"ялась лапками у светер. Вони так і пішли вона з
плащем через руку і хлопчиною років 12 ти з листком ясену
у вигляді ящірки яка непорушно трималася плечей
літньої панєнки. Одного сонячного жовтня.

Немає коментарів:

Дописати коментар