пʼятницю

24те серпня ЗАХІД 2012.

Запросили мене на фестік Захід 2012, що в Родатичах,  арт-сцену,
мештами потерти, побринькати, поскрипіти, поспівати.
Готувався, на гітарі розминався, казали 100 грв. дадуть, дали!
Вийшов по 11тій, з уламками години-хвилинами, настрій люкс!
Клуб Сільмаш, перейшов Городоцьку, одразу з'явилася вона...
маршрутка на Городок, всівся зручно, їду у вікно зазираю,
щось пригадую,  мрію, мабуть, незвичне на мене чекає?
Всі хто до Грудека, вилази, ми на місці. Вийшов.
Розрісся Городок, насичений!, останній раз тут був,
коли проїзд 5ти гривнівку коштував.
Завжди любив на самоті, походити вуличками містечка, гарно.
Спогадів багато, вперше Городок мене зустрів, коли мав 18ть,
1982р приїхав до когось на проводи, набухався, у місцину
закохався, навпіл розкраяв душу на два міста, родився я у Львові.
Народ кайфовий був, пункери, рокери, музон старий хардовий
поважали.
Приїхав Бурштин, привіз наркоту, і....

В Городку я бував стільки разів, що 18ти-20ти річні стільки
днів, ще не прожили. Один раз цілий тиждень провів- прогуляв!
І в міліції бував, і в так званому "мавп'ятнику" неодноразово,
один раз цілий день протримали, падли, суки!,
словом є що згадати, колись повернуся до цієї теми!
Набираю Чекушку на моб. кентуха мій, ще з тих часів,
відповів, сі добазарили про зустріч.
Привалює з Чіпкою, і той ще з совєтського минулого
колись до мене прїзджав бобіни з музоном купувати,
цікавився, любив. Зараз якийсь ображений, спитий, аж шкода,
як змінюються люди. Як би самого його зустрів, не впізнав би!
Ну, то як за зустріч!  Звичайно!
Зайшли в центрі, на базарі в чебуречну-чебаксарну, чебурашок
не було. Новий заклад. Вперше побував, флєшка гурівки є, єє!
Випиваємо, чебуреками заїдаємо, гомонимо про минуле,
теперішнє, регочимо, словом класика жанру!
Виступ мій о 15:00, як вже казав вийшов коло 11тої, з дому,
часу ніби валом, то котра там година,  Йокав-Шмокав, 
вже по другій, треба валити, Захід 2012 чекає....

Пригоди не скінчились. Далі буде....
зараз їду на KAPUKAFEST, повернуся, розповім до кінця.
Капучні пригоди, далеко  далеко, у горах попереду!

Немає коментарів:

Дописати коментар