середу

2 ге травня ПЕРШОТРАВНЕВА КОЗА

От я вчора привітав дівчину Марту, з першим травня, своїми піснями, ну там "Суєта суєт"
"Вена на чолі" "Я вже є тут" "Чорнобривці", на стіну їй закинув., а Вона мені, мовляв, що не трудящийся, яка
фігня-дурня, а сонце, запах весни, відчуття новоствореного кохання, поетичне цвітіння дерев,
все це і є перше травня, від совєтських комплексів, коли ходили на парад, "мир, труд, май" час давно, пропаритись змитись, і одіж
новеньку свіженьку вдягти! Комплекси річ не вдячна, комплекси-свідомості тюрма. Лайна
багато, в головах, у серці, найвищий пілотаж його вміло оминати. Лайно є у кожному, та не
кожен ним користується, далеко не кожен може перестрибнути, і потрапити на суничні
галявини, про які колись містер Lennon співав. До Марти це не має жодного відношення, впевнений вона дівчина, прогресивно свіжих думок, це я так, сам на сам у спілкуванні.
Пішов я під вечір на репетицію з Калич Блюз, готуємось до Києва, Білої Церкви, репетуємо!
Репетуємо, туємо, співаю, стараюсь, надриваюсь, а в носі коза якась завелась, і так мене
лоскоче, від співу, резонує вібрує, в ніздрю колить кусає!, ну думаю, зараз як розпчихаюсь,
заледве доспівав. Вибіг на вулицю, вишмаркав, нехай пасеться, козявка, козище! Перше
травня ж!

Немає коментарів:

Дописати коментар