середу

23 травня МУХИ НА БЛЮЗІ 2

...крутиш ту платівку в руках, якась вона вся, запацькана, замацькана,
і тоді приходить слушна думка, взяти її і почистити. Тут у пригоді
стане незамінний клей ПВА. Я засраним вінілом намагався не
користуватися, пильнутих пластинок, майже ніколи на програвач свій
улюблений не ставив, але винятки були. Потрапив мені до рук, давно це
 було альбомчик ROBIN TROWER "long misty days" 76р., ну не в 76му,
я тоді, ще школяриком бігав, пізніше, десь у 80тих, і вирішив я його
почистити омолодити, надто піднепавшим він виглядав. Процедура не
складна, але потребує вміння терпіння, далеко не кожен міг наважитись
на такий вчинок, боялися, що той клей так і залишиться на вінілі. Отже вініл кладеться на рівне місце, скажімо стіл, і
заливаємо всі треки клеєм пва, тобто накрапуємо клею, великими краплями, клей є достатньо густим, правда попадався такий як сцяки, рідонько-рідкий, а потім, як то сі
каже "льогкім двіженієм рукі" розтираємо по треках, що я і зробив.
Після того, тупо чекаєш коли він висхне, і тим самим "... двіженієм..."
акуратно ніжно поступово, клей знімається. Я намазав, як має бути,
забагато також погано, довго буде сохнути, намазюкав, завалив собі
якийсь музон, і чекаю. В мене на хаті коли щось слухаю уважно, то
дивлюся на колонки, що вивергають звук, тобто слухаю, вбираю
вухами, очима, серцем, так так саме і серцем, колонки стоять на тлі,
вікон балкону, який влітку майже завжди є відчиненим, тобто бачу
динаміки, і вікно з прочиненими дверима. Розвалився на канапі,
лежу кайфую і тут залітає здоровенна мухо-срака, може і та сама,
і сідає просто на R. Trowerа у вигляді вінілу, і падлюка бере та й
приклеюється лапками, смикається, бзинить, пердить,  аж ніяк
не той вово, я одразу повеселішав, день отримав, зайвий стимул
до натхнення. ...бзинить моя мушка, яка мабуть, щойно з якогось
гімна прилетіла, сіпається, а вирвитись, дзуськи! Я музончик
приглушив, новий саунд став приваблювати більше, підійшов,
вдивляюся, вслухаюся, і тут на крилах кохання, залітає її мухойоб,
просто до неї, мене навіть не помітив, і сідає на вініл із клеєм,
і так само успішно, приклеюється. Це був справжній тріумф,
справжня перемога, над мушиськами, які терирезовали мою
хату, може і канапу, своїм недотрахом. Нарешті я їх знешкодив. Більше не будуть
падлюки-мохуки підкидувати мені, гумко-гандошики, підставляти, чесного рокера. Блюз рок
переміг, LONG LIVE ROCK & ROLL.
Мухам гівно, Мені музон, Клей, брудному вінілу!!!
FOREVER!

Немає коментарів:

Дописати коментар