понеділок

11 червень ТРОХИ ЕРОТИКИ...

День був теплий літній ласкавий
я містом гуляв придивлявся до кожної пави
Аж тут раптом, немов тріпнуло током
вона пишногруда, шмигнула боком
я ширшим кроком за нею, за жінкою року,
вивів у ведучі місця, наздігнав, обернулась
легко підійшов до еротичного тіла-тільця.
Невагаючись запросив я на каву, панну чорняву.
Любязністю ми обмінялись, посміхнулись назвались,
розповів анекдот, розреготались.
Йшли собі йшли, завернули до парку,
проміж дерев, зникли сховались.
Зупинились...
Вона оченята примружила хтиво,
через штани, грайливо прутень обняла
і як присмокталась до мене,
облизувала та цілувала,
Я нагнув ошатну, Оксану цицькату,
тут під деревом зеленомохнатим,
у пип'яту дупцю, вродливу, сперся собою,
і нумо трусішки здирати однією рукою,
другою розгойдував циці,
великі солодкі вродливі, як киці.
За кущами вже когось гвалтували,
та бідно-щаслива стогнала,
муркотіла пищала.
Мені, щось стало недобре, якої курвої мами
роздягаємось під промінцями.
В голові дурні думки, літали кружляли
до поки не впали...
Щось збився, ага далі...
На травичку ми полягали,
груди Оксани смачно стояли
піхва до акту, жаром палала,
в Оксани це вперше, такого раніше
ніколи не знала, не відчувала,
ні, в ній вже порпався, хтось раніше до того,
та на природі, це вперше, коли дупця,
торкається квіток, і лізе травичка до піхви.
Мій фалос від такого, здійнявся, до печерки,
шмигнув, там заховався.
Як там всередині, хоч в невеличкій пизді, але літаєш,
і смачнішого за це ніколи не взнаєш!,
а може і взнаєш, хто його знає, як в світі буває!?
  Я дригався, дригався спітнів весь і здався
ощасливити її так намагався.
Слухайно Ксеньо, зачекай я втомився,
присів на горбок, потом умився.
В неї хтивістю очі палають, і слинка по губах,
борідці сповзає, вона нагинається,
і мій фалос ковтає, прицмокує, смикає, стогне,
зубами кусає, облизує, знову в ротик ховає.
Сиджу і тремчу, невже відгризає...
Якої сраки до неї вчепився,
аахх!... нарешті кінчив, звільнився...
Аж тут, ті, що за кущами товклись, сполохав їх хтось,
дременули вони, скільки було їх там, я не бачив,
чую через гіляччя, пробирається, щось, лізе на нас,
стогне сопе, до нас то дівчисько недогране  повзе.
 Накинулась на нас як на мед.
Срака банька, сім'я швед...
Одна знизу гризе, інша зверху кусає,
я нишком сиджу, та долю благаю.
Дідько мене смикнув, зняти ту шалену Оксану,
злякався, кричу, ой де ти є мамо!?
та друга, невдоволена піською тицьнути,
хоче до рота, ото є сволота!
Баби скажені, недограні весною,
з цицьками сраками, двойною пиздою!
Їх двоє було і я, мало мені не відгризли,
така от трапилась, еротична фігня.


Немає коментарів:

Дописати коментар