пʼятницю

трохи еротики 2, трохи сексу, трохи різної фігні. БАГРЯНА ЗАБАВКА

Багряна забавка вродливої жінки
на вільному березі, сонячний живчик
прикрити їй ліньки
(живчик-не вода газ булька, клітор)
на березі зухвалих, п'яних доярок,
озера, де купаються люди,
пропливають какашки.

Вона опалювалась, лежала
пальчик вміло смоктала
пестила оголені ляжки.
Панамкою вкрила личко,
решта все  наге, циці, пиздичка.
Проходив я поруч я зупинився,
далі пішов, і повернувся.
Ходжу туди-сюди, ніби роздивляюся
кільця води.
Сам кошуся в бік, що притягує
сильніше, ніж сало, горілка, часник,
пиздик, в мене встало,
від пружності, росту, із плавок він лізе.

За хабазами пили ми пиво
від них я пішов, більше не можу,
більше пива не лізе.
Малим тоді був, вперше
голу бабу побачив, це не те, що тепер
інтернет,відео, повно всюди порнухи,
колись якісь знимки із карт
руками ходили, так той вово,що аж
пухли руки і вуха.

Йой він без дозволу виліз,
між ніжки їй подивився,
я пересмикнув раз другий,
весь спалахнув, сріблястою спермою
хлопчик мій вмився,
я засоромився, розчервонівся,
роздивився навколо, нікого,
і почвалав собі кволо.

Вона ж, так зосталась далі лежати,
пальчик власний смоктати,
не побачила, курча, що мій прутень,
краплі королівського смаку (для дівчат,
для деяких хлопців, не для мене)
Виплеснув просто, у невидиму сраку!

написав, ще в кінці 1996 року
думав, думав, опублікую, може для когось,
буде нівроку!

Немає коментарів:

Дописати коментар